نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 27 شهريور 1394
بازدید : 700
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

 

England Country

( صدای تم سانگ مسترمکمن به صدا درامد )

( وینس مکمن با تشویق تماشاگران وارد سالن شد ، سپس از سالن به سمت رینگ امد و میکروفون را در دست گرفت )

وینس مکمن :

خــــــــوش آمـــــدید به مانــــدی نـــــــــایت راء...

( تماشاگران وینس مکمن را تشویق کردند )

افتخاره که این شوء راء رو در انگلستان برگزار میکنیم و مهم تر از اون این شوء آخرین شوء راء قبل از سامرسلم هست. همون طور که میدونید سامرسلم دومین پی پر ویو مهم سال هست و میتونم از الان قول بهتر بودن سامرسلم امسال نسبت به سال گذشته رو بدم. ما در سامرسلم برنامه هایی داریم که شما از اون بی خبرید...

اما امشب اومدم تا در مورد یه مسئله دیگه ای صحبت کنم. سه هفته پیش در پی پر ویو سوروایورسریس آتوریتی به کمپانی برگشت و من فرصت این رو نداشتم که به اونا تبریک بگم اما امشب میخوام به تریپل ایچ بابت اون پیروزی فوق العاده تبریک بگم..

( تماشاگران وینس مکمن را بو کردند )

تریپل ایچ در اون مسابقه بیشتر از حد انتظار عمل کرد و با عملکردی که داشت همه رو شوکه کرد اما اون هنوز کارشو تموم نکرده و بعد از سوروایورسریس هنوز کسایی مثل سی ام پانک و جان سینا هستند که باید دهن اونارو هم ببنده. در مورد سی ام پانک اون مسئول خودشه و میتونی از تنها شانسی که داره در سامرسلم استفاده کنه و کریرش رو حفظ کنه و مارک هنری رو شکست بده و فعالیتش رو در این کمپانی ادامه بده...اما در مورد جان سینا !! همه میدونن که کمپانی دبلیودبلیوای به جان سینا وابسته هست و ما هرگز اون رو اخراج نمیکنیم. اما اگه لازم باشه اون رو ساکت میکنیم و حتی اون رو به عنوان عضوی از آتوریتی در میاریم...

شایعه ها و صحبت های زیادی در مورد اینکه تریپل ایچ با بستن دست جان سینا موفق به پیروزی در سوروایورسریس شده هست اما من میخوام تمام این شایعه ها و صحبت هارو در سامرسلم به اتمام برسونم و تنها راه به اتمام رسیدنش اینه که تریپل ایچ مقابل جان سینا در یک مسابقه تک به تک قرار بگیره...

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد ، تریپل ایچ با بو تماشاگران وارد سالن شد )

( تریپل ایچ از سالن وارد رینگ شد و مقابل وینس مکمن ایستاد )

تریپل ایچ :

وینس مکمن...تو این همه راه رو از آمریکا به انگلیس اومدی تا مسابقه من و جان سینا رو به ثبت برسونی ؟ درسته که تو مدیر این کمپانی هستی ولی بهتره که اول نظر من رو راجع به این مسابقه بپرسی. من مخالف این مسابقه هستم چون تو چند دقیقه پیش گفتی جان سینا به این کمپانی وابسته هست و ما هرگز اون رو از دست نمیدیم...اما تو میدونی که اگه من جان سینا رو در سامرسلم شکست بدم اون از دست میره و اتفاقی که میوفته اینه که جان سینا دیگه مثل سابق برای این کمپانی ارزشمند نیست...سینا در سامرسلم مقابل من شکست میخوره و اونوقت اعتبار اون زیر سوال میره...اگه من این مسابقه رو قبول نمیکنم در واقع دارم به سینا لطف میکنم چون اون برای من هم اهمیت داره !!

در طی سه هفته گذشته جان سینا با رایبک درگیری بیشتری داشته و من پیشنهاد میکنم مسابقه رایبک و سینا رو در سامرسلم ثبت کنی...

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد )

( شان مایکل با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد ، سپس از سالن وارد رینگ شد و مقابل وینس مکمن و تریپل ایچ ایستاد )

( شان مایکل میکروفون را از وینس مکمن گرفت )

شان مایکل :

به نظر مضطرب میای تریپل ایچ...به نظر میرسه از جان سینا ترسیدی چون تو نگران اعتبار خودت هستی نه جان سینا...واقعا چی شد که همه تورو برای پیروزی در سوروایورسریس تشویق کردن در حالیکه استون کلد و سی ام پانک با کمک من حذف شدن اما کسی اسمی از من نبرد و همه فقط گفتن...تریپل ایچ !! راستش برام مهم نیست اما تو جان سینا رو با هیله و کلک شکست دادی و اگه میخوای خودت رو اثبات کنی و نشون بدی که آتوریتی رو عادلانه به کمپانی برگردونی ، لازمه که یه با دیگه مقابل جان سینا قرار بگیری این بار در سامرسلم...اما این بار با داوری من !!

( تماشاگران تشویق کردند )

 تو میتونی همون طور که دست جان سینا رو در سوروایورسریس بستی ، دوباره از کلک هایی مشابه اون استفاده کنی یا میتونی به داور رشوه بدی تا به نفع تو عمل کنه. اینا دلایلی هست که میخوام داوری اون مسابقه رو برعهده بگیرم. از همه مهم تر ، داوری من در اون مسابقه باعث میشه که فکر خاموش کردن چراغ های سالن به سرت نزنه...من نمیخوام علیه تو در سامرسلم کار کنم اما میخوام عدالتی که خودم دنبالش بودم رو بر پا کنم و اگه به خودت ایمان داری ، نباید با برگزاری این مسابقه مخالفت کنی...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل وینس مکمن ، تریپل ایچ و شان مایکل ایستاد )

( جان سینا میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

هفته پیش بازهم جلوی یک بی عدالتی گرفته شد...تا قبل از سوایورسریس فکر میکردم ظالمتر از سی ام پانک در این کمپانی وجود نداره اما دیدم کشتیگیری وجود داره که به خود پانک هم ظلم میکنه...درسته تیرپل اچ که فکر میکنه با پایان دادن به کریر کشتیگیران کار خوبی میکنه ولی نمیدونه داره به کمپانی فقط وفقط ضرر میزنه و هیچ غلط دیگه ای نمیکنه. هفته قبل با عصبانیت اسم منو صدا زدی ولی باید بگم این اخرین بار نیست که اینجوری از دست من عصبی میشی هروقت بخوای بی عدالتی بکنی یا ظلمی بکنی من وارد رینگ میشم و جلو تو رو میگیرم و از تصمیمات احمقانه تو هم نمیترسم...

تو در کمال نامردی این مدیریت رو پس گرفتی خودت هم خوب میدونی اگر تو سوایورسریس دست های منو نمی بستی الان یه بازنده بیشتر نبودی... 

( تریپل ایچ عصبانی شد و کتش را درامد و به بیرون از رینگ انداخت ، سپس به سمت جان سینا رفت و قصد داشت به او حمله کنه )

( شان مایکل و مسترمکمن جلو تریپل ایچ را گرفتند )

( جان سینا تی شرتش را بیرون اورد و آنرا به سمت تماشاگران پرتاب کرد ، سپس آماده مبارزه با تریپل ایچ شد )

( ناگهان شان مایکل سویت چن موزیک رو روی جان سینا انجام داد )

( تماشاگران شان مایکل را بو کردند )

( تریپل ایچ خندید و شان مایکل را بغل کرد ، سپس جان سینا را مسخره کرد ) 

( ناگهان شان مایکل سویت چن موزیک رو به تریپل ایچ وارد کرد )

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

وینس مکمن :

Your...F 

( شان مایکل سویت چن موزیک رو روی مسترمکمن انجام داد ، تماشاگران به شدت شان مایکل را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ شان مایکل زده شده بود و تریپل ایچ ، جان سینا و مسترمکمن به بیرون از رینگ افتاده بودند به پایان رسید )

.:: تبلیغات پی پر ویو سامرسلم ::.

Summerslam

جان سینا vs تریپل ایچ با داوری شان مایکل

درامد مسابقه: 1500 سکه

مسابقه اول

بد نیوز برت vs بیگشو

( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگشو وارد رینگ شد )

( صدای تم سانگ بد نیوز برت به صدا درامد ، بد نیوز برت با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( بد نیوز برت در حالیکه به سمت رینگ می آمد میکروفون را در دست گرفت )

بد نیوز برت :

انگلیس...کشور خودم !! شما اومدید تا این مسابقه رو ببیند و من اومدم تا بهترین رو به اجرا بزارم...فکر میکنم چیزی که دوست دارید ببینید گ**ده شدن بیگشو توسط من و پین فال شدن اونه...این آسون ترین کاری هست که میتونم انجام بدم...

( تماشاگران بد نیوز را تشویق کردند )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بد نیوز و بیگشو درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( بد نیوز بیگشو را نقش بر زمین کرد )

( سپس ضربه لگد سنگینی به سر او وارد کرد ) ( بد نیوز ضربات مشت پشت سر هم به بیگشو وارد کرد )

( سپس به بالای رینگ رفت و از بالای رینگ به روی بیگشو پرید )

( بیگشو کم کم در حال بلند شدن بود ، بد نیوز بیگشو را مسخره کرد )

( سپس از گردن او گرفت و قصد داشت ddt رو روی او انجام بده ، بیگشو بد نیوز را به عقب هل داد )

( سپس از گردن او گرفت ) 

( چکسلم از بیگشو بر روی بد نیوز برت )

...2...1

( بد نیوز در شماره 2 کیک اوت کرد ، تماشاگران به شدت تشویق کردند )

 ( بیگشو آماده انجام بیگ رایت هند روی بد نیوز شد ، بد نیوز بدل کرد ، سپس سوپلکس سنگینی روی بیگشو انجام داد )

( بد نیوز گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام فینیشر روی بیگشو شد )

( بیگشو کم کم بلند شد )

( سپس بد نیوز به سمت بیگشو دوید و فینیشر خودش رو روی او انجام داد ، بیگشو نقش بر زمین شد )

3...2...1

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران به شدت بد نیوز را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بد نیوز برت زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه دوم

بری وایت vs کین

 ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بری وایت و کین درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( بری وایت سوپلکس سنگینی روی کین انجام داد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام سیسترابیگل روی کین شد ) ( ناگهان رایبک وارد رینگ شد و به بری وایت حمله کرد )

برنده مسابقه: بری وایت ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( رایبک ضربات مشت پشت سر هم به بری وایت وارد کرد ، بری وایت رایبک را به عقب هل داد )

( سپس چندین ضربه مشت به سر رایبک وارد کرد )

( رایبک نقش بر زمین شد )

( بری وایت رایبک را بلند کرد و قصد داشت سیسترابیگل رو روی او انجام بده ، ناگهان کین وارد رینگ شد و بیگ فوت سنگینی به بری وایت وارد کرد )

( رایبک بری وایت را بلند کرد و شل شاک رو روی او انجام داد )

( بری وایت نقش بر زمین شد و رایبک و کین بالای سر او ایستاده بودند )

( کین بری وایت را بلند کرد )

( سپس چکسلم رو روی او انجام داد )

 ( صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درامد )

( کریس جریکو با بو تماشاگران وارد سالن شد ، سپس از سالن وارد رینگ شد و بالای سر بری وایت ایستاد )

کریس جریکو :

بری وایت...صحبت کردن مثل تو واقعا سخته و مهارت ویژه ای میخواد. اگه راستشو بخوای هیچ وقت نمیتونم مثل تو خوب توی شوء ها صحبت کنم. کار با میکروفونم ضعیفه اما کار با گا*دنم خیلی قویه...در سامرسلم ، مهارت اصلی خودم رو بهت نشون میدم...

( پرومو در حالیکه تم سانگ کریس جریکو زده شده بود و جریکو بالای سر بری وایت ایستاده بود به اتمام رسید )

 

( در بک استیج شان مایکل در حال قدم زدن بود ، ناگهان تریپل ایچ به سمت شان مایکل آمد و مقابل او ایستاد )

( تریپل ایچ از فینیشر خوردن از شان ناراحت بود )

( شان مایکل سعی کرد تریپل ایچ رو آروم کنه ، استفانی مکمن به آنجا آمد )


استفانی مکمن :

تمومش کنید...شان امیدوارم متوجه اشتباهت شده باشی تو به شوهر و پدر من فینیشر زدی که چیو ثابت کنی ؟ ما همه امیدمون به تو هست که در سامرسلم با قضاوت عاقلانت همه چیز رو به نفع آتوریتی تموم کنی.

شان مایکل :

من در سامرسلم داوری این مسابقه رو پذیرفتم تا عدالت رو در این مسابقه بدست بگیرم. مطمئن باش هیچ قولی به شماها برای قضاوت کردن به نفعتون نمیدم. تو اگه به شوهرت امیدوار هستی اون میتونه با همون قدرتی که در سوروایورسریس نشون داد ، در سامرسلم هم نشون بده و سینا رو شکست بده.

( شان مایکل بک استیج را ترک کرد ، پرومو در حالیکه استفانی و تریپل ایچ عصبانی بودند به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، شیمس با بو تماشاگران به همراه کمربند مای پی پر ویو وارد رینگ شد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

شیمس :

دکلتیک واریور شیمس قهرمان سابق کمربند سنگین وزن وقهرمان فعلی مهمترین کمربند کمپانی یعنی کمربند مای پی پرویو ایز هیر. هرچند که برای من زیاد خوشایند نیست که قراره با رندی اورتون در سامراسلم مسابقه بدم چونکه همونجور که قبلا گفتم اون لیاقتشو نداره و اون نتونست از فرصت هایی که بهش دادم استفاده کنه اما یه میمون ترسو به نام باتیستا میاد و باعث ثبت مسابقه ما میشه !

خیلی خوب برای من مشکلی نیس اتفاقا خیلی راضیم چون در سامراسلم برای اولین بار از کمربندم دفاع میکنم اونم مقابل یه کشتیگیر بی ارزش و ناچیز که حتی صاحب کمربند تگ تیم هم نشد..تمام مخالفت های من برای مسابقه با اورتون فقط بخاطر این بود که فکر نکنید من از کشتیگیرای درجه 1 مثل جان سینا و یا رومن رینز و بقیه میترسم نه من آمادم تا در مقابل هر کسی از کمربندم دفاع کنم من رکورد نگه داری از کمربندو میزنم و این کمربند حتی تا رسلمنیا 3 دست من خواهد بود و وقتی کمپانی مجازی به پایان برسه من با کمربند مای پی پرویوی که دارم از اون خارج میشم و این کمربند تا ابد نزد من خواهد ماند...

( تماشاگران شیمس را بو کردند )

برای شروع و اثبات من در سامراسلم رندی اورتون رو میارم به ایالت بروک کیک ها... رندی خودتو آماده کن چون قراره طعم بروک کیک های منو زیاد بچشی تو راحت در سامراسلم از من خلاص نخواهی شد و من برای شکست و از پای در اوردن تو تمام تلاشمو میکنم. من این مار افعی رو در سامراسلم بیچاره میکنم جوری که دیگه پاشو تو کمپانی من و توی رینگ من نزاره ! رندی اورتون تو هرچقدر در مسابقمون روی من فینیشر بری هرچقد آر کی او هایی که میخوای بزنی غیرقابل پیش بینی باشه من بازم تسلیم نمیشم و بدل میکنم و تو نه با کاور نه با سابمیشن قادر به پیروزی من نخواهی شد...

اما من به دبلیو دبلیو ای یونیورس ثابت میکنم که اونقدرا هم که میگن قوی نیستی و با اولین بروک کیک من تسلیم خواهی شد. تو میتونی پشت باتیستای احمق و اون بری وایت که توی جهان دیگس قایم بشی میتونی از پشت به من حمله کنی و به خودت افتخار کنی اما در سامراسلم تو تک و تنها هستی و مقابل شیمس بزرگ قرار خواهی گرفت کسی که نکسز رو از هم اونم برای دومین بار پاشوند...من تا حالا به تو 3 فرصت برای مقابله با خودم قرار دادم و تو هر 3 فرصت رو از دست دادی اما مشکلی نداره این مسابقه به ثبت رسیده.اما میخوام امشب هم مقابل مارک هنری مسابقه ای انجام بدی تا حداقل مطمئن بشم با یه کشتی گیر درجه 2 در مین اونت سامرسلم مسابقه میدم !!

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( شیمس از حضور اورتون در سالن تعجب کرد )

 

( اورتون با تشویق تماشاگران وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و میکرفون را در دست گرفت ) 

رندی اورتون :

وقتی توی این سالن بو شدن تورو میشنوم ، متوجه میشم که فقط مردمان آمریکا نیستن که از تو بدشون میاد بلکه کل جهان از تو متنفرن. حتی اگه شوء راء رو در کشور ایرلند هم برگزار کنیم بازهم همه تورو بو میکنن چون تو لیاقت قهرمانی رو نداری. هروقت خواستی اسم خودت رو به عنوان قهرمان کمربند مای پی پر ویو صدا بزنی اول یه نگاه بنداز ببین چجوری این کمربند رو بدست آوردی...با کمک کین صاحب چمدان راء و با کمک سی ام پانک صاحب کمربند مای پی پر ویو...فکر میکنم این تویی که لیاقت مسابقه در مین اونت سامرسلم رو نداری...

من مسابقه با مارک هنری رو امشب می پذیرم اما تو امشب مقابل کسی قرار میگیری که 2 بار بهش خیانت کردی...سی ام پانک !!

( تماشاگران تشویق کردند )

شیمس :

به همون اندازه که مردم از من تنفر دارن من به خودم ایمان دارم...تو در سامرسلم باخت حقیرانه ای مقابل من داری کاری میکنم که دوباره بری سراغ همون کمربند تگ تیمی که لیاقتشو هم نداری. اما امشب مقابل مارک هنری ، حداقل سعی کن پیروز بشی تا آبروی خودت رو برای مسابقه با من در سامرسلم حفظ کنی... 

( صدای تم سانگ مارک هنری به صدا درامد ، مارک هنری با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )


( مارک هنری به سمت رینگ آمد )

مسابقه سوم

رندی اورتون vs مارک هنری

( شیمس کنار میز گزارشگران برای تماشای مسابقه نشسته بود ، زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

4 دقیقه بعد...

( مارک هنری سابمیشن سنگینی روی گردن اورتون انجام داده بود ، تماشاگران اورتون را برای خلاصی از هنری تشویق کردند )

( اورتون چند ضربه مشت سنگین به هنری وارد کرد و خلاص شد )

( سپس بلند شد و دراپ کیک سنگینی روی هنری انجام داد )

( مارک هنری قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، اورتون او را گرفت ، سپس از پشت طناب های رینگ ddt رو روی او انجام داد ) 

( اورتون آماده انجام Rko روی مارک هنری شد ، مارک هنری کم کم بلند شد )

( اورتون از گردن هنری گرفت و قصد داشت Rko رو روی او انجام بده )

( مارک هنری بدل کرد ، سپس اورتون را بلند کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او اجرا کنه )

( اورتون چند ضربه ارنج به هنری زد و فینیشر او را بدل کرد ) 

( سپس Rko رو روی او انجام داد )

( تماشاگران اورتون را تشویق کردند ) ( شیمس از جای خود بلند شد و به سمت رینگ رفت و اورتون را تهدید کرد )

( اورتون گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام پانت کیک روی مارک هنری شد )

( سپس به سمت مارک هنری دوید و قصد داشت پانت کیک رو روی او انجام بده ) ( ناگهان شیمس وارد رینگ شد )

( سپس بروگ کیک رو روی اورتون انجام داد ) ( مارک هنری پین کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( شیمس بالای سر اورتون ایستاد و کمربند myppv را بالا گرفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ شیمس زده شده بود و اورتون نقش بر زمین شده بود به اتمام رسید )

مسابقه چهارم

ریتید سوئیچ vs بیگ ای و کفی کینگستن

( در نهایت ادج با انجام اسپیر روی کفی کینگستن موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: ریتید سوئیچ ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز با بو و تشویق تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن به سمت رینگ آمد )

( دین امبروز وارد رینگ شد و میکرفون را در دست گرفت ) 

دین امبروز :

در گذشته یکبار برای کمربند us تلاش کردم و مقابل زک رایدر قرار گرفتم اما با نا امیدی تمام اون مسابقه رو واگذار کردم و همون باخت شروع پسرفت و اشتباهات من بود. من در سامرسلم فرصت دیگه ای دارم تا این بار کمربند us رو بدست بیارم و خودم رو یه بار دیگه به همه ثابت کنم...من و زیگلر با نتیجه 1-1 در حال حاضر استوری داریم اما این استوری باید در سامرسلم به اتمام برسه و مطمئنم که زیگلر این چلینج من رو قبول میکنه...من میخوام مقابل زیگلر سر کمربند یونایتد استیس در سامرسلم مسابقه بدم تا نه تنها قهرمان واقعی مشخص بشه ، بلکه استوری 1-1 ما تبدیل به 2-1 بشه...

به زیگلر بابت بردی که در سوروایورسریس مقابل آلبرتو دلریو داشت تبریک میگم اما دیگه هفته دیگه در ماندی نایت راء ، اون باید به برد من در سامرسلم تبریک بگه. من تمام تلاشم رو میکنم که پیروز مسابقه بیرون بیام. زیگلر باید بدونه من مثل دلریو نیستم که به راحتی شکست بخورم من حریفی هستم که اون نمونشو تا به حال ندیده ! اما ...

( صدای تم سانگ دالف زیگلر به صدا درامد ، زیگلر با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

دالف زیگلر :

دین...من مسابقه با تورو در سامرسلم می پذیرم اما تنها قولی که میتونم به تو بدم اینه که سامرسلم رو با یه باخت دیگه و یه اشتباه دیگه و یه پسرفت دیگه پشت سر میگذرونی و من سامرسلم رو به عنوان یه پله ترقی می بینم که با شکست تو یک پله بالاتر میرم. من آمادم که از کمربندم مقابل تو و هرکس دیگه ای دفاع کنم و از مسابقه دادن ترسی ندارم...تو مقابل من در سامرسلم قرار میگیری...

( زیگلر دستش را به طرف دین امبروز دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( ناگهان دین امبروز به زیگلر حمله کرد و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد ) ( دین امبروز زیگلر را بلند کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( ناگهان زیگلر دراپ کیک سنگینی به امبروز وارد کرد و او را از رینگ بیرون انداخت )

( دین امبروز با عصبانیت به سمت خروجی سالن رفت و به زیگلر نگاه می کرد )


( پرومو در حالیکه تم سانگ دالف زیگلر زده شده بود و زیگلر و امبروز به یکدیگر نگاه می کردند به اتمام رسید )

.:: انگلستان | ماندی نایت راء ::.

مسابقه پنجم

رایبک vs سث رولینز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رایبک و سث رولینز درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( رایبک سوپلکس فوق العاده سنگینی رو روی رولینز اجرا کرد )

...2...1

( رولینز در شماره 2 کیک اوت کرد )

( رایبک گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام کلوزلاین روی رولینز شد ) ( سپس به سمت رولینز دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او انجام بده )

( رولینز بدل کرد )

( سپس پرید و ضربه لگد سنگینی به رایبک وارد کرد )

( رولینز به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رایبک بپره )

( در حین پریدن رایبک اسپــــــــیر رو روی رولینز انجام داد )

2...1

( رولینز در شماره 2 کیک اوت کرد )

( رایبک رولینز را بلند کرد و آماده انجام شل شاک شد ، رولینز رول کرد )

...2...1

( رایبک کیک اوت کرد )

( به محض کیک اوت کردن رولینز به سمت رایبک دوید )

( سپس کرب استامپ رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: سث رولینز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات پی پر ویو سامرسلم ::.

Summerslam

United States Championship

دالف زیگلر vs دین امبروز

درامد مسابقه: 2000 سکه + کمربند ایالات متحده

Main Event

شیمس vs سی ام پانک

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شیمس و سی ام پانک پس از ماه ها اختلاف روبروی یکدیگر قرار گرفتند )

( شیمس و پانک فیس تو فیس شدند )

4 دقیقه بعد...

( شیمس ضربات مشت پشت سر هم به سی ام پانک وارد کرد ، سپس به سمت سی ام پانک دوید و کلوزلاین سنگینی روی او انجام داد )

( تماشاگران شیمس را بو کردند )

( شیمس پانک را بلند کرد ) 

( سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( شیمس گوشه رینگ ایستاد و اماده انجام بروگ کیک روی سی ام پانک شد ، سی ام پانک کم کم بلند شد )

( شیمس به سمت پانک دوید و قصد داشت بروگ کیک رو اجرا کنه )

( پانک جاخالی داد ، سپس ضربه زانو سنگینی به شیمس وارد کرد ، شیمس نقش بر زمین شد )

( پانک آماده انجام gts روی شیمس شد ، تماشاگران سی ام پانک را تشویق کردند )

( شیمس کم کم بلند شد )

( پانک به سمت شیمس رفت و قصد داشت او را بلند کنه )

( ناگهان مارک هنری وارد رینگ شد ) 

( سپس سی ام پانک را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

برنده مسابقه : سی ام پانک ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( شیمس به مارک هنری برای خراب کردن مسابقه اعتراض کرد )

( مارک هنری سعی کرد شیمس رو اروم کنه )

( شیمس به مارک هنری بی احترامی کرد ، مارک هنری عصبانی شد و شیمس را به عقب هل داد )

( ناگهان شیمس به سمت هنری دوید و بروگ کیک رو روی او اجرا کرد )

( شیمس کمربند مای پی پی وی را برداشت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، ناگهان اورتون از پشت سر شیمس وارد رینگ شد و او را برگرداند )

( سپس Rko رو روی شیمس اجرا کرد )

( تماشاگران اورتون را تشویق کردند )

( اورتون بالای سر شیمس ایستاد ، سپس کمربند مای پی پی وی را برداشت )

( تماشاگران تشویق کردند )

( شوء راء در حالیکه تم سانگ رندی اورتون زده شده بود و اروتون کمربند myppv را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین تریپل ایچ و جان سینا با داوری شان مایکل در سامرسلم

ثبت مسابقه بین دین امبروز و دالف زیگلر سر کمربند us در سامرسلم

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,
:: برچسب‌ها: شوء راء , نتایج شوء راء , بازی مجازی کشتی کج ,



مطالب مرتبط با این پست
.